Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

#Βαρετή Δευτέρα:Κολυμβητήριο, τατουάζ..

   Λοιπόν είπα να κάνω αλλό ένα αρθρό της δδευτέρας αν και το κάνω Κυριακή.. ναι σήμερα ένιωθα οτι δεν επικοινωνίσαμε πολύ αυτή την εβδομάδα και είπα οτι πρέπει να σας γράψω και δεν ήξερα τι άρθρο θα θέλατε και είπα να συζητήσουμε λίγο!
  Καταρχάς σας νιώθω πολύ κοντά μου αν και δεν είμαστε τόσο κοντά.. δεν βγάζω νόημα.. κοιτάξτε όταν αρχίσα να γράφω σε ένα βλογ το έκανα γιατί βαριόμουν και ήθελα να αφιερώνω χρόνο σε κάτι. Όμως δεν φανταζόμουνα οτι θα γράφω  τόσο συχνά και θα διαβάζει κόσμος αυτά που γράφω! Οπότε τώρα δεν γράφω επειδή βαριέμαι γράφω γιατί βλέπω οτι κάποιος με διαβάζει ( Τώρα ακούγομαι σαν ένα ντροπαλό εσωστρεφη  κοριτσάκι που δεν έχει φίλες να μιλήσει μαζί τους;;...εε είμαι το αντίθετο δηλαδή είμαι εξωστρεφης  αλλά όλοι μας νιώθουμε μόνοι καποιές φορές ανεξαρτήτως τον αριθμό των φίλων μας..) γράφω γιατί μου αρέσει δεν είναι απλώς ένας τρόπος να περάσει η ώρα μου. Πριν λίγες μέρες το βλογ έκλεισε ένα χρόνο και κοιτούσα τα πρώτα άρθρα μου και βλέπω οτι τότε δεν δούλευα τόσο πολύ τα άρθρα μου και οτι ο τρόπος έκφρασης μου έχει αλλάξει πάρα πολύ! Ναι λοιπόν αφήνουμε αυτό το θέμα εδώ γιατί θα έχετε βαρεθεί να με ακούτε!! 
   
         Εδώ και καιρό ήθελα να σας ρωτήσω άμα σας αρέσει αυτό το τατουάζ και δεν έβρισκα ένα άρθρο που να κολλούσε οπότε σας ρωτάω εδώ! Σας αρέσει; Γενικά η ιδέα του τατουάζ; θα θελατε να κάνετε τατουαζ στο σώμα  σας; Εγω απο την θέλω να κάνω αλλά απο την άλλη σκέφτομαι οτι αυτό θα το έχω για πάντα  και για αυτό δεν ξέρω! 
Επίσης θέλω να σας πω οτι άρχισα να πηγαίνω κολυμβητήριο και μου αρέσει πάρα πολύ! Άρχισα  για δύο λόγους: πρώτον είχα μετανιώσει που το είχα παρατήσει μικρή και δευτέρον πηγαίνω με μια φίλη μου! Δυστιχώς τις μέρες που έψαχνα ιδέες για νέα άρθρα τώρα πάω κολυμβητήριο αλλά σας υπόσχομαι οτι θα έχετε τουλαχιστόν ένα άρθρο την εβδομάδα! 

Αυτά για σήμερα!!


  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου