Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017

Review: My skincare products.

Γεια σας! Τι κάνετε; ελπίζω να είστε όλες καλά:) Αυτήν την βδομάδα που μας πέρασε έγραψα το τελευταίο μου διαγωνισμά για το πρώτο τετράμηνο και χαίρομαι τόσο πολύ που θα έχω χρόνο να γράφω καλύτερες αναρτήσεις! 
Λοιπόν, όπως ξέρετε, το έχω πει σε πολλές αναρτήσεις.. σας έχω πρήξει:p,   είχα ήπια ακμή και τώρα μου έχουν μείνει κάποια σημάδια και ανα διαστήματα με επισκέπτονται σπυράκια, λες και θα πάθαινα τίποτα χωρίς αυτά:(! Μιας και πολλά απο τα προιόντα που χρησιμοποιώ στο πρόσωπο μου τελειώνουν σκέφτηκα να κάνω αυτό το αναλυτικό review για τα περισσότερα από αυτά και για να σας βοηθησω αν θέλετε να πάρετε καποιο απο αυτά αλλά και για να δω τι γνώμη έχω για κάθε ένα απο αυτά και αν θα ήθελα να το ξαναπάρω.

Τα περισσότεραπροϊόντα που έχω είναι είτε απο την Avon( γιατί έχουμε πολλες οικογενειακές φίλες που δουλεύουν με την Avon) είτε τα έχω πάρει απο το φαρμακείο. 



Avon planet spa- face mask with Mediterranean olive oil

Ας ξεκινήσουμε με αυτήν την μάσκα που δεν θα ξανααγοράσω! έκανε 3€, είναι μάσκα βαθιάς ενυδάτωσης  και ήθελα να την δοκιμάσω καθώς οι υπολοιπές μάσκες που έχω δεν είναι για ενυδάτωση. Εάν έχετε κανονική ή ξερή επιδερμίδα τότε πιστεύω ότι πρέπει να την δοκιμάσετε,και σημαντικό είναι να θυμάστε ότι ακόμα και εάν έχετε λιπαρό δέρμα πρεπει να το ενυδατώνετε, γιατι οι κρέμες/ μάσκες ενυδάτωσης του προσφέρουν όλα τα πράγματα που χρειάζεται! Αυτή η μάσκα δυστυχώς δεν μου άρεσε. Το δέρμα μου είναι λιπαρό και ένιωθα ότι η ενυδάτωση που πρόσφερε μαζί με την λιπαρότητα που έβγαζε το προσωπό μου μετά απο ώρες δεν μπορούσαν να είναι μαζί στο δέρμα μου! Για αυτό απο πάνω σας προτείνω ότι αν έχετε μια πιο ξερή επιδερμίδα να την δοκιμάσετε μιας και ενυδατώνει το πρόσωπο.



Ren- T-zone control cleaning gel
Από όσα προιόντα έχω αγοράσει απο την Ren αυτό μάλλον είναι το λιγότερο αγαπημένο μου! Καθαρίζει  την επιδερμίδα αλλά δεν μου αρέσει η μυρωδιά του. Έχω δοκιμάσει τόσα καθαριστικά προσώπου και έχω σχηματίσει λίγο στο μυαλό ποια μου αρέσουν και ποια όχι.. Αυτό δεν μου άρεσε!


Ren- T zone balancing day Fluid 


Αυτή η κρεμα για την ζώνη Τ μου άρεσε πάρα πολύ! Ενυδατώνει το δέρμα χωρίς να το κάνει λιπαρό και είναι κατάλληλο για το τύπο δέρματος που έχω! Δυστυχώς δεν είχαν τότε το κανονικό μέγεθος της κρέμας αυτής και για αυτό πήρα πολλά δειγματάκια. 



Avon- pore penetrating black mineral mask
Αυτη ειναι η μόνη μάσκα με άργυρο που έχω δοκιμασει και για αυτό η αποψή που έχω για αυτήν δεν ξέρω αν είναι τελειώς σωστή μιας και δεν έχω δοκιμάσει κάμια παρομοια μάσκα που να μπορώ να συγκρίνω τα δυο προιοντα στο μυαλό μου! Λοιπόν μου αρέσει που αυτή η μάσκα καθαρίζει βαθιά το δέρμα μου και μετά που την ξεβγάζω δεν το νιώθω ξηρό ( Βέβαια του βάζω ενυδατική κρεμούλα μετά!). Την είχα πετύχει σε προσφορά ( Εγώ στην avon ψωνίζω τις προσφορές:p) 
και έκανε 5€!. Αξίζει περισσότερα απο 5€ και θα ήθελα να την ξαναπάρω! 



Αυτή ήταν η σημερινή ανάρτηση. Επειδή τα προιοντα περιποίησης του προσωπου μου είναι πολλά σκέφτηκα αντι να κάνω μια τεράστια ανάρτηση  να ανεβάζω σιγά σιγα! 
see you soon💖

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου