Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

A Day with me: Βαρετη ζωή


Γεια σας, τι κανετε; Ελπίζω να είστε όλες καλά! Σήμερα είμαι εδώ με μια ανάρτηση απο αυτές που βλεπω ότι πάντα σας αρέσουν! Συγκεκριμένα σήμερα είναι μια βαρετή μέρα θα έλεγα, και για να κάνω την ανάρτηση πιο ενδιαφέρον θα σας δειξω τι ψωνίσα πριν λιγες μέρες. 

Το πρωι ξύπνησα στις δέκα( Πήγα την Παρασκευή στην χοροσπερίδα που έκανε το σχολείο μου και ακόμα κοιμάμαι μέχρι τις δέκα:p) 
Με το που ξύπνησα έπλυνα το πρόσωπο μου, το οποιό παρεπιπτόντως είναι πολύ λιπαρό τις τελευταίες μέρες:(.
 

Στην συνέχεια έφαγα δημητριακά με γάλα και άρχισα το διάβασμα!

Βέβαια επειδή αύριο έχουμε γιορτή στο σχολείο βαριόμουν υπερβολικά πολύ Για να διαβάσω όλα τα μαθήματα της τρίτης:p!



Ο φούρνος κοντά στο σπίτι μου φτιάχνει αυτά τα πεντανόστιμα μπισκοτά και επειδή μου αρέσουν τα σχέδια τους είπα να σας τα δείξω!

Μετά απο 3-4 ώρες που ήμουν στο κινητό και διάβαζα ταυτόχρονα (Φανταστείτεε τι διάβασμα έκανα:p) έφαγα μακαρόνια με κιμά με την οικογένεια μου.


Στην σύνεχεια είδα την ταινία Neighbors με τον αδερφό μου και θασας πω πως μου φάνηκε όταν κάνω κάποια καινούρια ανάρτηση με ταινίες, το οποιό μπορεί να αργήσει γιατί τωρα έχω κολλήσει με τον 8κύκλο του Greys Anatomy και βλέπω μόνο αυτό! 



Και ήρθε η ωρά να σας δείξω τι πήρα πριν λίγες μέρες.
Καταρχάς πήρα 3 σουτιέν αλλά ντρέπομαι να σας τα δείξω!!




Αγόρασα απο το Pink woman αυτό το πουκάμισο που μου αρέσει πάρα πολύ! Μου θυμήζει μια φωτογραφιά μιας κοπέλας στο Λονδίνο και μιας και θα πάω εκδρομή στο Λονδίνο θα το πάρω μαζί μου!




Από 18 ευρώ  το πήρα 13, πήγα για ψώνια τώρα που είχε εκπτώσεις. ( Βασικά τελείωσαν οι εκτρώσεις;) 

Και αγόρασα και μια μπλούζα πάλι απο το pink woman, που ένω είναι σε small μέγεθος είναι η πιο φαρδιά μπλούζα που έχω βάλει ποτέ. Έκανε 3€.

Γράφει "lol" πάνω της, και μέχρι και στην φωτογραφία φαίνεται πόσο μεγάλη είναι! 



Ενώ όλη μέρα είχε ήλιο κατά τις 6 συννέφιασε και μου άρεσε τοσο πολύ ο ουρανός που τον έβγαλα φωτογραφια.





Στην συνέχεια έλιωσα στο youtube και το we heart it( Όταν βαριέται ο ανθρωπος..) 
( Όταν σου αρέσουν τόσο πολύ τα αθλητικά που εύχεται να είχες όλα αυτά τα παπούτσια:()

Και επειδή βαρέθηκα να κάθομαι στο youtube αρχισα να γραφω ααυτή την αναρτηση και μιας και δν νομιζω να κάνω κατι ενδιαφερον θα τελειώσω εδώ την αναρτησή! 
Πως περάσατε εσεις σήμερα;
see you soon💖

2 σχόλια: