Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

Οι 7 θανάσιμες αμαρτίες της ομορφιάς tag!


Γειά σας! Τι κάνετε; Ελπίζω καλά. Σήμερα είμαι εδώ με ακόμα ένα tag, οι επτά θανάσιμες αμαρτίες της ομορφιας!


  1. Πλεονεξία : Ποιό είναι το πιο ακριβό και το πιο φτηνό προιόν που έχεις;  Τα πιο φτηνάπροϊόντα που έχω ειναι 4 lip gloss απο τα Claire's τα οποία τα είχα πάρει και τα 4 2€!
     Όσο αναφορά το πιο ακριβόπροϊόν που έχω δυσκολεύτηκα πολύ να θυμηθώ πιο είναι γιατί συνήθως σπαταλάω πολλά λεφτά για κρέμες, καθαριστικά.. Το πιο ακριβό προιόν που έχω είναι η μάσκαρα Big& daring( volume mascara) απο την avon. 
  2.  Οργή : Με ποιό προιόν έχεις σχέση αγάπης/μίσους? Ένα προιον που αγαπάω και μισώ ταυτόχρονα είναι σίγουρα η μάσκαρα comb it απο την Avon. Η συγκεκριμένη έχει το πιο έντονο μαύρο χρώμα που έχω πάρει ποτέ σε μάσκαρα! Η απόδοση της είναι φοβερή αλλά το βουρτσάκι της δεν με βολεύει. 
  3. Λαιμαργία: Ποιό προιόν έχει την καλύτερη γεύση; Πιστεύω ότι στην γεύση όλα τα liposan είναι κορυφή!
  4. Περιφάνεια : Ποιο προιον σου ανεβάζει την αυτοπεποίθηση όταν το φοράς; Μμ.. νιώθω πιο ωραιά όταν φοράω μάσκαρα.
  5. Οκνηρία: Ποιο προιόν αμελείς να χρησιμοποιείς λόγω τεμπελιας;  Σε αυτή την ερωτήση λέω να απαντήσω ποια  προιόντα χρησιμοποιώ( θα καταλαβαιτε γιατί!)  Χρησιμοποιώ κονσίλερ, πούδρα, μάσκαρα και lip gloss ή μολύβι χειλιών. Όλα τα υπόλοιπα βαριέμαι να τα βάλω. 
  6. Λάγνεια: Ποιο προιόν θα ήθελες να έχεις στην κατοχή σου απεγνωσμένα; Θα ήθελα πολύ την πακέτα σκιών naked, και τώρα ψάχνω να βρω και ένα καλό αντιηλιακό( Άν ξέρετε κανέτε, πείτε το μου στα σχόλια:)) 
  7. Ποιο προιόν μακιγιάζ φαίνεται ωραίο σε άλλες κοπέλες αλλα όχι σε σένα; Το eye liner με σιγουριά.  

     Αυτό είναι το σημερινό άρθρο. Ελπίζω να σας άρεσε :) 

1 σχόλιο: