Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

REVIEW: Αvon- Advance techniques series

 Γεια σας. Λοιπόν αυτό είναι το πρώτο review που κάνω και νιώθω λίγο αγχωμένη γιατί δεν ξέρω αν θα σας αρέσει. Ας πάμε κατευθείαν στο θέμα μας, μπας και ξεαγχωθώ! 


Αποτέλεσμα εικόνας για avon advance techniques 360 nourishment moroccan argan                                                                                
     Advance techniques 360 nourishment με μαροκινό Αργανέλαιο.

Πριν αγοράσω αυτά τα προϊόντα ομολογώ ότι δεν είχα ιδέα ότι υπάρχει μαροκινό αργανέλαιο:P 
Αποτέλεσμα εικόνας για avon advance techniques 360 nourishment moroccan arganΗ σειρά αυτή περιέχει το σαμπουάν, το conditioner, το λαδάκι, μια μάσκα και αμπούλες. Εγώ έχω αγοράσει ξανα και ξανά την μάσκα, το σαμπουάν και το λαδάκι και θέλω να πάρω και τα υπόλοιπα για να δω εάν είναι εξίσου καλά. Τα αγόρασα απο την Avon, το λαδάκι το πετυχαίνω σε προσφορά συνήθως και κάνει γύρω στα 4-5 και το σαμπουάν και την μάσκα τα αγοράζω συνήθως όταν έχει η Avon αυτές τις προσφορές του τύπου " Το ένα κάνει 5 ευρώ, και τα δύο μαζί κάνουν 7". 
Η σειρά αυτή υπόσχεται ότι εχεί 5 οφέλη ομορφιάς:  
Αποτέλεσμα εικόνας για avon advance techniques 360 nourishment moroccan argan
  1.   Άμεσα Πιο δυνατά μαλλιά
  2. Άμεση λάμψη
  3. Απαλό τελείωμα
  4. Μεταξένια τελειότητα
  5. Ανάλαφρη κίνηση
 Η γνώμη μου: Έχοντας σπαταλήσει πολλά λεφτά σε μάσκες και λαδάκια για τα μαλλιά δεν περίμενα να δουλέψουν αυτά τα προϊόντα στα μαλλιά μου. Το λαδάκι ειδικά μου θύμιζε serum και μου άρεσε ότι δεν λάδωνε καθόλου τα μαλλιά όπως κάνουν άλλα λαδάκια που έχω δοκιμάσει.   Ήταν αρκετά οικονομικά και αυτός είναι και ένας απο τους λόγους για τους οποίους ήθελα να σας προτείνω αυτά τα προϊόντα.

Aυτη είναι η ανάρτηση. Πείτε μου στα σχόλια αν σας άρεσε και έαν θέλετε να ξανακάνω review! 

Αποτέλεσμα εικόνας για avon advance techniques 360 nourishment moroccan argan

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου