Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2016

Harry Potter Tag

Γεια σας. Ευχομαί σε όλους μας  το 2016 να είναι μια υπέροχη χρονιά.
Τις τελευταίες μέρες είδα ξανά όλες τις ταινίες του Harry potter και μιας και είμαι μεγάλη φαν των ταινιών αυτών σκέφτηκα να κάνω το Harry potter tag! Όποια θέλει μπορεί να το κάνει είτε στο blog της είτε στα σχόλια :) 

•Αγαπημένη ταινία απο την σειρά; 
Μμ.. η Αγαπημένη μου ταινία είναι ή Οι κλήροι του θανάτου μέρος 2 ή ο αιχμάλωτος του Ασκαμπάν.


•Λιγότερη αγαπημένη ταινία; Ο Χάρρυ ποττερ και ο ημίαιμος Πρίγκιψ 

• Έχεις διαβάσει τα βιβλία; 
Έχω διαβάσει μόνο το πρώτο και θέλω να πάρω και τα υπόλοιπα! 

• Είσαι potterhead? 
Φυσικά ;) 

• Ποια απο τις ταινίες  σε έκανε να κλάψεις; 
Η τελευταία μου φάνηκε αρκετά συγκινητική. 

• Αγαπημένος χαρακτήρας; 
Η Μπέλατριξ  και η Ερμιόνη.


• Εάν μπορούσες να έχεις ένα απο τους Κλήρους του θανάτου( Αόρατος μανδύας, πέτρα της Ανάστασης και το ραβδί απο κουφοξυλια) προιόν θα διάλεξες και γιατί; 
Θα διάλεγα τον αόρατο μανδύα, για να γίνομαι αόρατη όποτε θέλω και να ακούω τι λένε οι άλλοι στα κρυφά :p 

• Σε ποιόν οίκο θα ήθελες να είσαι; 
Στο Γρίφιντολ.

• Αν μπορούσες να γνωρίσεις οποιοδήποτε απο το cast ποιόν θα επέλεγες; 
Θα επέλεγα σίγουρα την Emma Watson.

• Εάν έπαιζες στο quiddich, ποιά θα ήθελες να είναι η θέση σου; 
Θα ήθελα να είμαι τερματοφύλακας( βασικά δεν θυμάμαι αν λέγεται τερματοφύλακας αλλά λογικά έτσι πρέπει να λέγεται η θέση αυτή) 

•Σου άρεσε το τέλος; 
Δεν μου άρεσε το γεγονός ότι έδειξε τους ήρωες μετά απο 19 χρόνια που έστειλαν τα παιδιά τους στην σχολή. Το υπόλοιπο τέλος ήταν καταπληκτικό! 

Αυτό ήταν το tag. Πείτε μου αν σας άρεσε στα σχόλια:) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου