Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

#Βαρετή_Δευτέρα: Ταινίες, Σχολείο,Πρόγραμμα...

     Γειά σας! Είπα να κάνω αλλο ένα άρθρο με τίτλο βαρετή δευτέρα.  Σε αυτά τα άρθρα μοιράζομαι τις σκέψεις μου/ την γνώμη μου /τα νέα μου και τα νέα του blog μαζί σας! Είναι περισσότερο άρθρα που κάνω για να συζητάμε στα σχόλια!
    Το πρώτο θέμα είναι οτι πήγα και είδα το Λαβύρινθο( maze runner) και το ξόρκισε το κακό  και την Ανναμπελ στο σινεμά! Να πάτε να τις δείτε είναι πολύ ωραίες ταινίες~! Το ξόρκισε το κακό και το Άνναμπελ είναι θρίλερ ενώ ο λαβύρινθος είναι περιπέτεια!  
    Θέλω να σας πω την γνώμη μου για κάποια θέματα για το σχολείο και θέλω να μου πείτε αμα συμφωνείτε ή διαφωνείτε μαζί μου! Καταρχάς πάω  Γ γυμνασίου και νομίζω οτι η τρίτη είναι η πιο δύσκολη τάξη του γυμνασίου , όχι επειδή τα μαθήματα είναι δύσκολα.. φέτος κάποια μαθήματα μου φαίνονται πιο εύκολα απο τα μαθήματα της προηγούμενης τάξης, απλως φέτος έχουμε περισσότερες υποχρεώσεις σαν μαθητές. Δεν είμαστε τα μικρά που δεν μπορούν να συνεννοηθούν με τους καθηγητές, υποτίθεται οτι σε 3 χρόνια τελειώνουμε το σχολείο για αυτό οι καθηγητές ( στο δικό μου σχολείο τουλάχιστον) δεν δείχνουν την ίδια κατανόηση! 
   Λοίπον τόσο καίρο δεν έγραφα γιατί φέτος αποφάσισαν όλοι οι καθηγητές να μας βάλουν διαγωνίσματα τον Οκτώβριο. Τον Νοεέμβρη έχουμε μόνο 4 διαγωνίσματα και αυτά στα πιο εύκολα μαθήματα: Γλώσσα, Πλκροφορική, Ελένη και Θρησκευτικά. Οπότε δεν είχα  και πολύ χρόνο για να γράψω αλλά τώρα θα γράφω πιο συχνά! 


 Αυτάα για σήμερα:) Αννα!
Μην ξεχάσετε να ψιφήσετε:http://strawpoll.me/2876344 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου