Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 5 Αυγούστου 2014

Χρησιμοποίησε το baby oil έξυπνα!

 Πάμε να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε με ένα μπουκαλάκι baby oil:

1. Νύχια: Αν βιάζεστε και το βερνίκι σας αργεί να στεγνώσει, τότε δεν έχετε παρά να περάσετε λίγη ποσότητα baby oil πάνω στο βερνίκι, έπειτα βάζετε τα χέρια σας σε κρύο νερό.

2. Μαλλιά: Τελείωσε το ειδικό λαδάκι που βάζετε στις άκρες των μαλλιών σας; Ενυδατώστε τα με λίγο baby oil. Οι άκρες σας θα μαλακώσουν στη στιγμή.

3. Κουνούπια: Ποιος το περίμενε. Το baby oil εκτός από ενυδάτωση θα σας χαρίσει και... ήρεμο ύπνο, καθώς αν έχετε εφαρμόσει μικρή ποσότητα στην επιδερμίδα σας να είσαστε σίγουρες ότι κανένα κουνούπι δε θα σας πλησιάσει

4. Επιδερμίδα: Αν θέλετε βελούδινη επιδερμίδα, τότε δεν έχετε παρά να δοκιμάσετε το ακόλουθο tip: Γεμίστε τη μπανιέρα σας με ζεστό νερό και ρίξτε μέσα σε αυτή μερικές σταγόνες baby oil. Ξαπλώστε και χαλαρώστε. Μόλις βγείτε από το μπάνιο θα δείτε αμέσως διαφορά στην επιδερμίδα σας

5. Φτέρνες: Τραχιές φτέρνες; Αφού τις τρίψετε απλώστε λίγο baby oil στις πατούσες σας και κοιμηθείτε φορώντας κάλτσες. Το πρωί οι πατούσες σας θα είναι μαλακές σαν μωρού

6. Ντεμακιγιάζ: Αν σας τελείωσε το γαλάκτωμα, τότε μπορείτε να ξεβάψετε τα μάτια σας με baby oil. Προσοχή: Μόνο σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, καθώς η σύνθεσή του είναι πάρα πολύ λιπαρή.


Αυταα:) Πείτε μου στα σχόλια αν θέλετε και άλλα παρόμοια άρθρα!Ααα, επίσης μην ξεχάσετε να μου κάνετε οποαδήποτε ερώτηση θέλετε για το νέο άρθρο με τις ερψωτήσεις σας!!!

3 σχόλια:

  1. Γεια!!Θα ήθελα να σε ενημερώσω πως ψάχνω writers για το blog μου!Αν ενδιαφέρεσαι για περισσότερες πληροφορίες διάβασε την ανλαρτηση του βλογ μου ''Πώς να γίνεις Writer του Blog μου''.{ pretty-girls18.blogspot.gr } Καλή σου μέρα!!! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ωραιο το αρθρο σοτ! Προτιμας τα αντιλιακα με δικτη προστασιας 30 ή 50 ;; και γιατι καποιοι λένε οτιδεν υπαρχειδιαφορα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω να βάξω τα μαλλιά μου αλλά δεν έχω λεφτά για κομμωτήρια τι να κάνω??

      Διαγραφή