Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 25 Ιουλίου 2016

The social media tag

Γειά σας, τι κάνετε; Είμαι εδώ με ακόμα ένα tag, που από ότι είδα το έχουν κάνει τα περισσότερα blog και για αυτό δεν θα tagάρω κανέναν! Αυτό το tag έχει θέμα τα social media και με tagάρε η Βάσια απο το afterschool. Επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχια, πάμε να ξεκινήσουμε! 


1. Ποια  social media χρησιμοποιείς;
Facebook, google +, youtube, twitter, weheartit! 

2. Ποιο/ά ενημερώνεις πιο συχνά;
Ενημερώνω πιο συχνά το facebook και το google + αφού δημοσιεύω τα άρθρα μου και εκεί.

3. Σε ποιο έχεις τους περισσότερους followers και σε ποιο τους λιγότερους;
Τους περισσοτερους στο google+ και το weheartit, ενω τους λιγότερους στο youtube.

4.Γράψε μια διάσημη εταιρία που ακολουθείς και μια που σε ακολουθεί σε καποιο απο αυτά.
Καμιά δεν με ακολουθεί και δεν ακολουθω καμια :p 

5. Ποιά social media πιστευείς ότι βοηθάνε περισσότερο τους bloggers και τους youtubers;
Μμ σιγουρα το twitter & Instagram γιατί με αυτά επικοινωνείς με τους συνδρομητές σου εύκολα και γρήγορα.

6. Πόσες φορές την ημέρα ελέγχεις τα social media σου; 
Επειδή βαριέμαι τσεκάρω τα social media μου 2-3 φορές την εβδομάδα. 

7.Τι γνώμη έχεις για τους αγορασμένους followers?
Πιστευώ ότι όποιος νοιάζεται τόσο πολύ για τον αριθμό των φολλοερ του που να κάνει κατι τετοιό έχει χάσει την μπάλα.

8. Ποια είναι η πρωτη σου δημοσίευση;
Μμ η πρωτη μου δημοσίευση πρεπει να ηταν στο google + και ήταν το πρώτο μου άρθρο εδώ στο blog!

9. Έχεις blockάρει ποτέ κάνεναν ή σε έχει blockάρει κανείς; 
Δεν με έχει μπλοκάρει κανείς αλλά εγώ έχω μπολκαρεί ένα άτομο που μου εστελνέ περιέργα μηνύματα και με ενοχλούσε.

10. Ποιος ειναι ο επόμενος σου στόχος για τα social media?
Δεν έχω καποιο συγκεκριμένο στόχο, θέλω να κάνω Instagram που δεν έχω.

Αυτό ήταν το tag! Ελπίζω να σας άρεσε :) 
See you soon :* 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου