Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

A day with me #1💜

Γεια σας! Τι κανετε; Ελπιζω καλά:) Το σημερινο άρθρο  το σκέφτομαι ως ιδεά εδώ και κάτι μήνες, αλλά δεν ήμουν σίγουρη αν πρέπει να κάνω ένα άρθρο που θα σας δείξω τι κάνω κατα την διάρκεια της ημέρας γιατί μπορεί να μην σας αρέσει! Όμως, επειδή γράφω εξετάσεις και δεν προλαβαίνω να κάνω άλλα άρθρα, λόγω το ότι χρειάζονται περισσοτερο χρόνο και περισσότερη δουλειά, το πήρα απόφαση και θα κάνω αυτό το άρθρο. Fun_Fact_About_Me: Είμαι τόσο αναποφάσιστη που πηγαίνω σε μαγαζία όπως το Chillbox διαλέγω την γεύση που θέλω να έχει το γιαούρτι ( Αυτή είναι η εύκολη επιλογή γιατί παίρνω πάντα βανίλια μαγαδασκάρης) και μετά θα κάτσω για κανένα πεντάλεπτο να αποφασίσω τι να βάλω πανω στο γιαούρτι μου.. γιατί εντάξει ξέρω απο την αρχή ότι δεν υπάρχει περίπτωση να βάλω πάνω φρούτα, θα βάλω κάτι γλυκό- δηλαδή σοκολάτα- αλλά υπάρχουν τόσες γεύσεις στην σοκολάτα, σοκολάτα γάλακτος, λευκή, μαύρη, με μπισκότα ορεο, με απλα μπισκοτά.. Και γω μαζί με όλους τους αναποφασιστούς ανθρώπους όταν βλέπουμε τόσες επιλογές κολλάμε και δεν ξερουμέ τι θέλουμε! 
Anyway , το θέμα μας δεν είναι τόσο αναποφάσιστη είμαι( Αν είσαι αναποφάσιστη γράψε το μου στα σχόλια για να δω οτι δεν είμαι η μόνη ;))  
8:40 μ.μ.   
 Αύριο γράφω άλγεβρα και έχω γράψει τα Sos σε post-it χαρτάκια για να τα διαβάσω αύριο το πρωί στα γρήγορα πριν φύγω. Θα σας πω λίγο το πρόγραμμα των εξετάσεων μου για να μου για να δείτε τι τραβάω! Τις πρώτες δυό βδομάδες( που έγραφα Τρίτη-Πέμπτη) μας έβαλαν ευκολά μαθήματα που δεν χρειαζομαστε τόσες μέρες για να διαβάσουμε και τωρα αυτή την βδομαδά μας έχουν βάλει Αλγεβρα, γεωμετρία και βιολογία οπού και τα τριά θέλουν αρκετό διάβασμα. 

9:00μ.μ 
Έκατσα να διαβάσω βιολογία και εγίνε διακοπή ρεύματος.. ούτε ο θεός δεν θέλει να διαβάσω. 
 

10:00 π.μ.
Πηγά και εγράψα αλγέβρα και νομίζω οτι δεν έγραψα καλά :( Θα φάω ένα τοστ για να νιώσω καλύτερα :p 


2:00μ.μ.
Για μεσημεριανό έφαγα γεμιστά, που δεν μου αρέσουν! Και τώρα θα παω η διαβάσω γεωμετρία. 
 
5:00μ.μ. 
Διάβασα γεωμετρία και είδα ένα επεισοδιό απο μια σειρά που θέλω οπωσδήποτε μετά τις εξετάσεις να σας την προτείνω με ένα αναλυτικό άρθρο.  

6:30μ.μ
Καθαρισά το γραφείο μου, τα συρτάρια μου, τα ντουλάπια και τα ράφια του γραφείου μου μιας και είχα χρόνο γιατί είχα πάνω απο ένα μήνα να τα καθαρίζω και ήταν όλαανακατεμμένα. Καθέ φορά που καθαρίζω το γραφείο μου ή γενικά το δωματίο μου συνειδητοποιώ ότι έχω τόσα άσχετά πράγματα που δέν τα χρειάζομαι και καταλήγουν στα σκοπίδια. 
Στην φωτογραφία παρακάτω θα δείτε το ράφι με τα πράγματα που χρησιμοποιώ, έχω βάλει καποια απο τα αγαπημένα μου καλλιντικα  εκεί, και πράγματα που βάζω κάθε πρωί πριν παω στο σχολείο οπώς το άρωμα μου. 

Στην φωτογραφία φαίνονται: 1. Ενα  πύλινο αυγό που μου το πήραν δώρο το Πάσχα και μέσα έχει διάφορα lip gloss. 
2. Δυό κουτιά αποθήκευσης( το ένα είναι πάνω απο το αλλό) 
 
Το κάτω κουτί με τις πεταλούδες έχει μέσα όλα τα βραχιόλια που δεν φοράω, γενικά δεν πολυφοράω κοσμήματα. Το πάνω κουτί με τα συρτάρια έχει διάφορα   κραγιόν, μια πούδρα και γενικά πράγματα που δεν χρησιμοποιώ καθημερινά.  
3. Έχω ένα αποσμητικό για τις μασχάλες που έχει σχεδόν τελειώσει. ( Σε ενδιαφέρει να δεις ένα άρθρο με τα προιόντα που μου έχουν τελειώσει;) 
4. Το αρωμά μου απο την B.U. 
5. Ένα κουτάκι που έχω φτιάξει μονή μου και έχει μέσα μάσκαρες, λιπ μπαλμ κ.α. 
 
6. το πορτοφόλι μου.  

8:00 μ.μ. 
Είδα ένα επεισόδιο deadly women γιατί βαριόμουν και τώρα θα πάω μάλλον διαβάσω βιολογία. 
 

Αυτό ήταν το σημερινό άρθρο. Θέλω να μου πείτε στα σχόλια αν σας άρεσε και αν θα θέλατε να δείτε και άλλα σαν και αυτό. 

See you soon :*  

4 σχόλια:

  1. Ωραιο το αρθρο σου. Κανε και αλλα τετοια και κανε και emptyies

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά. Εγώ θα ήθελα να σου πω κάτι που είμαι σίγουρη ότι ξέρεις, πώς ο βαθμός δυσκολίας ενός μαθήματος αλλάζει από το ένα άτομο στο άλλο.Εμένα προσωπικά η άλγεβρα είναι από τα δυνατά μου σημεία. Θεωρώ πολύ καλή ιδέα τα empties.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ισχύει αυτό με τον βαθμό δυσκολίας :) Εγω παλι ειμαι μετρια στην Άλγεβρα και για αυτό δεν μου αρέσε το πρόγραμμα. Χαίρομαι που σου αρέσει η ιδέα γιατί θέλω να κάνω ένα άρθρο με τα empties και περίμενα να δω αν θα αρέσει και σε σας.

      Διαγραφή