Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

ΧmAs Tag :)

Γεια σας! Τι κάνετε? Πλησιάζουν τα Χριστούγεννα και είδα αυτό το tag απο το blog GirlStrategy:) και δεν γινότανε να αφήσω τα Χριστούγεννα παραπονεμένα!! Να πάτε να δείτε το tag της Μαρίας στο blog  της, GirlStrategy και πάμε να ξεκινήσουμε xD



Κανόνες: 
-Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις 
-Στο τέλος πρόσθεσε δύο χωρίς να τις απαντήσεις
-Συνόδευσε το tag με μια χριστουγεννιάτικη εικόνα
-Tagάρε τουλάχιστον 3 blogs 

Eρωτήσεις:

1.Ποια είναι η αγαπημένη σου χριστουγεννιάτικη ταινία;  
Η αγαπημένη μου η χριστουγεννιάτικη ιστορία!
2.Πού βρίσκεσαι συνήθως τα Χριστούγεννα; 
Στο χωρίο.. οικογενειακά..
3.Λες τα κάλαντα κάθε χρόνο;
Πιο μικρή έλεγα τα κάλαντα αλλά τώρα όχι.
4.Ποιο είναι το αγαπημένο σου χριστουγεννιάτικο τραγούδι;
Δεν ξέρω όλα τα χριστουγεννιάτικα μου αρέσουν!
5.Ποια είναι η αγαπημένη σου χριστουγεννιάτικη συνήθεια;
Να κάνω βόλτες στην στολισμένη πόλη <3
6.Ποιο είναι το αγαπημένο σου χριστουγεννιάτικο φαγητό και γλυκό;
Τα καλιτσούνια.. παίζει να είμαι η μόνη που δεν τρώει κουραμπιέδες και μελομακάρουνα
7.Μέρος που ονειρεύεσαι να περάσεις τα Χριστούγεννα;
Στο Λονδίνο :)
8.Ποιο είναι το καλύτερο χριστουγεννιάτικο δώρο που σου έχουν κάνει;
Είναι μια μάλλινη μπλούζα που μου είχε πάρει η γιαγιά  μου στα 8 μου και ήταν πολύ μεγάλη και την φοράω τώρα γιατί είναι υπέροχη και έχει και αγγελάκια πάνω <3
9.Ποιο είναι το χειρότερο χριστουγεννιάτικο δώρο που σου έχουν κάνει;
Έχω ένα αλλά μου άρεσε .. λοιπόν η γιαγιά μου πάλι μαζί με την μπλούζα που είπα απο πάνω μου είχε πάρει κάτι πολύ ωραίες μπότες μόνο που ήταν 3 νούμερα μικρότερες( έχει ένα θεματάκι με τα νούμερα) και όταν πήγαμε στο μαγαζί επείδη είχαν περάσει οι μέρες που γίνονται οι επιστροφές δεν τις δέχτηκαν πίσω και της έδωσα στην ξαδέρφη μου χωρίς να της έχω βάλει καθόλου :( 
10.Τι δώρο θα ζητήσεις φέτος; 
Δεν ζητάω κάτι ποτέ μόνοι τους μου παίρνουν ότι θένε και οι καιροί είναι δύσκολοι οπότε και να με ρωτήσουν θα τους πω κάνενα άρωμα ή βιβλίο.
11.Πόσο του μηνός στολίσατε το χριστουγεννιάτικό σας δέντρο;
Γενικά στολίζουμε αργά δέντρο, μέχρι το τέλος αυτής της εβδομάδας θα έχουμε στολίσει.
12.Αγαπημένο ρούχο για τα Χριστούγεννα;
Μποτάκια και γάντια.
 ΕΧΤΡΑ ερωτήσεις: 
Αγαπημένο ρόφημα τα χριστούγεννα? 
Ζεστή σοκολάτα
Αν είχες 1.000.000 τι δώρο θα έπαιρνες?
Θα έβαζα μέσα σε ένα αεροπλάνο όλους μου τους συγγενείς και του φίλους και θα πηγαίναμε Λονδίνο :)
Οι δικές μου ερωτήσεις:
1) Ποια ήταν τα καλύτερα σου χριστούγεννα?
2) Έχεις κάνει σχέδια για τα φετινά χριστούγεννα? 

Λοιπόν επειδή τελειώνω αυτό το tag στο κινητό δεν θα tagαρω κάποιο blog όποια θέλει να το κάνει είναι ελεύθερη:) Αυτό ήταν το tag ελπίζω να σας άρεσε! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου