Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Πως να κόψετε τα μαλλιά σας!

Γειάα σας! Τι κάνετε? Λοιπόν χθες έκοψα τα μαλλιά μου μόνη μου και σκέφτηκα οτι μπορεί με αυτό το άρθρο να βοήθησω κάποια απο εσάς:) Καταρχάς να σας πω γιατί έκοψα μόνη μου τα μαλλιά μου και δεν πήγα σε μια κομμώτρια! Για δυο λόγους : 1) Γιατί κάθε φορά που πάω στην κομμώτρια μου τα κόβει είτε πάρα πολύ είτε πολύ λίγο! Δηλαδή υπάρχουν φορές που της έχω πει μόνο την ψαλίδα και μου κόβει πάρα πολύ τα μαλλιά μου και υπάρχουν φορές που της λέω να μου τα καθαρίσει απο την ψαλίδα και δεν μου κόβει πολύ τα μαλλιά!2) Έχω κάνει εδώ και κάτι μήνες μια έρευνα στο ιντερνετ για το πως να μακρύνω τα μαλλιά μου και βρήκα πολλές κοπέλες που έλεγαν οτι πρέπει να κόβεις τα μαλλιά σου 1 εκατοστό κάθε μήνα κτλ.
 Έψαξα λοίπον στο Youtube και βρήκα πολλά βίντεο που δείχνουν πως να κόψεις τα μαλλιά σου και εγώ ακολούθησα αυτό το βίντεο :
 

Έχω κόψει τα μαλλιά μου 3 φορές με αυτόν τον τρόπο! Τα κόβω κάθε 2 μήνες για να δυναμώσουν γιατί μέσα σε δύο μήνες δεν έχουν βγάλει και πολύ ψαλίδα! Ααα, επίσης όταν λέω κόβω τα μαλλιά μου δεν εννοώ να πάρω το ψαλίδι και να κόβω πολύ τα μαλλιά μου ( Τα κόβω 1-2 εκατοστά περίπου )  
  Συμβουλές :
  •  Αν θέλετε να κόψετε τα μαλλιά σας μόνες σας κάντε και εσείς μια έρευνα στο ιντερνετ γιατί μπορεί να βρείτε ενάν άλλο τρόπο που να σας βολεύει περισσότερο!
  • Αν τα κόψετε με αυτόν το τρόπο πρέπει να προσέξετε να μην  κόψετε παραπάνω απο όσο θέλετε! 
  • Αν τα μαλλιά σας είναι σπαστά και θέλετε να έχετε ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα και απο τις δυο μεριές του κεφαλιού σας προτιμήστε να ισιώσετε πρώτα τα μαλλιά σας για να δείτε που φτάνουν κτλ. 
~ Στα σχόλια μπορείτε να που πείτε την γνώμη σας για το άρθρο. Επίσης μπορείτε να με ρωτήσετε αν έχετε κάποια απορία !
Άλλα σχέτικα άρθρα :
Συμβουλές για μακριά μαλλιά:)
tips για ωραία μαλλιά:) 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου