Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

What's in my phone? (μερος 2)

 
   Γειά σας! Ορίστε το δεύτερο μέρο με εφαρμογές που έχω στο τηλεφωνό μου και τις θεωρώ πολύ χρήσιμες/ διασκεδαστικές! 
1) Seven 
 Η εφαρμογή αυτή ειναι μια απο τις αγαπημένες μου καθώς έχει  ασκήσεις γυμναστικής σε χρόνο 7 λεπτών! Είναι ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος γυνναστικής και πιστεύω οτι όλοι μπουρούμε να βρούμε 7 λεπτά την ημέρα να γυμναστουμε! 

IMDb
 Σου αρέσουν οι ταινίες και βλέπεις συχνά; Πρέπει να την κατεβάσεις επειγόντως αυτή την εφαρμογή καθώς σε αυτή βλέπεις πληροφορίες για καινούριες ταινίες, πληροφορίες για ταινίες όπως οι ηθοποιοί, ο σκηνοθέτης, facts για τις ταινίες κτλ.

3) My Angela 
Ναι καλά καταλάβατε είναι σαν my talking friend angela αλλά το ωραίο με αυτό το παιχνίδι είναι οτι πλένεις, ταίζεις, βάζεις για ύπνο και παίζεις παιχνίδια με την γάτα σου! Αα, επίσης όσο πιο μεγάλο επιπεδό είσαι τόσο πιο μεγάλη είναι η γάτα σου: Δλδ νομίζω οτι η γάτα μου τώρα είναι παιδί( πρίν πέντε επίπεδα θυμάμαι οτι ήταν μωρό γατας)! 

4) Polyvore
Σε αυτή την εφαρμογή μπορείς να φτιάξεις καταπληκτικά συνολάκια( Αυτή την εφαρμογή χρησιμοποιώ όταν θέλω να σας δείξω συνολάκια για τοσχολειό κτλ.. έρχεται ένα τέτοιο άρθρο σύντομα:p) 
 
5)  Sound Hound 
 
 Είσαι στο αυτοκίνητο και ακούς ένα τραγούδι στο ράδιο που δεν το ξέρεις αλλά σου αρέσει πολύ; Κατέβασε αυτή την εφαρμογη! Το sound hound ακούω το τραγούδι που θες, το ψάχνει και έτσι βρίσκεις  το  τραγούδι!  


Αυτές ήταν οι εφαρμογές για αυτό το μέρος- Ακολουθεί ένα μέρος ακόμα με τις αγαπημένες μου εφαρμογές! 
ΥΓ. Λόγω καιρού και κακού ιντερνετ που μου σπάει τα νεύρα, δεν ανέβασα άρθρα αυτή την εβδομάδα αλλα μην ανυσιχείτε( :p) αυτή την εβδομάδα θα ανεβάζω κάθε μέρα για να επανορθώσω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου