Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 15 Απριλίου 2017

Would you rather..beauty questions

Γεια σας, τι κάνετε? Ελπίζω  να είστε  όλες  καλά  και να περνατε  ωραία  στις διακοπές  σας. Σήμερα  είμαι  εδώ  με ενα tag, μιας και παλαιότερα  εκανα συνεχεια αλλά  τώρα  δεν κάνω  τόσο  συχνά!
Το tag που θα κάνω  σήμερα  ειναι το would yoy rather ... beauty questions δηλαδή  ερωτήσεις  που ξεκινούν  με το  Θα προτιμούσες να.. και σχετίζονται  με την ομορφιά, το Μακιγιάζ κτλ.

1. Would  you rather go out with messy hair or no make- up?
Δεν φοράω  συχνά  Μακιγιάζ  οποτε θα προτιμούσα  να βγω έξω  χωρίς  μακιγιαζ. Οχι οτι τα μαλλιά  μου ειναι φτιαγμένα  καθε φορά  που βγαίνω αλλά  εντάξει...

2. Would  you rather shave your eyebrows or have your eyelashes fall out?
Λατρευω τις βλεφαριδες μου, λατρεύω την μασκαρα και για αυτό  θα προτιμούσα  να ξυρισω τα φρυδια  μου πάρα  να μου πέσουν οι βλεφαριδες μου.

3. Would you rather shop only on Mac or sephora for the rest of your life?
Δεν εχω ψωνισει ποτε απο τα mac γιατί  δεν θέλω  να ξοδεψω Πολλά  λεφτά  στα καλλυντικα  αρα θα ήθελα  να ψωνιζω απο τα sephora.

4. Would you rather leave the house with no make up or with a face with overdone makeup?
Θα προτιμούσα  να φυγω  απο το σπίτι  χωρις Μακιγιάζ  γιατι αν εφευγα με υπερβολικό  Μακιγιάζ  πανω στο πρόσωπο  μου και δεν θα Ήταν  ωραίο  το αποτέλεσμα  αλλά  και θα χειροτερευε η ακμή  μου ( Πραγμα που δεν θελουμε:p)

5. Would you rather have a bad haircut or bad hair colour?
Θα προτιμούσα  να με είχαν  κουρεψει χαλια απο το να έχουν  βαψει  τα μαλλιά  μου ενα χαλια  Χρώμα  γιατι τα μαλλιά  θαμακρυνουν ενω για ν αλλαξω το Χρώμα  θα πρέπει  να τα ξαναβαψω.

6. Would you rather have youtube or facebook taken away forever?
Στο facebook έχω  να μπω πολύ  καιρό  ενω καθομαι  ώρες  στο youtube, οπότε  δεν με νοιαζει το facebook.

Αυτό  ήταν  το tag. Ελπίζω  να σας άρεσε.  Φυσικά  μπορεί  να το κάνει  οποια κοπέλα  θέλει: )
See you soon ♥

2 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον tag! Χρόνια πολλά, καλό Πάσχα να έχεις ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ενδιαφέρον tag! Χρόνια πολλά! Χριστός Ανέστη!

    Μαρία Μπρέντα | Blogger | e-efiboi.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή