Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2016

Blahtherapy.com

Γειά σας! Το σημερινό άρθρο είναι λίγο διαφορετικό απο τα προηγούμενα. Σε αυτό το άρθρο πρόκειται να σας μιλήσω για ένα σαιτ που επισκέπτομαι αρκετά συχνά τους τελευταίους μήνες.

Λέγεται blahtherapy.com και είναι μια ιστοσελίδα στην οποία μπορείς να συνομιλήσεις με ανθρώπους απο όλο τον κόσμο και ψυχολόγους. Ο στόχος της σελίδας είναι να μπορείς να πεις το πρόβλημα σου/ να ακούσεις το πρόβλημα κάπου άλλου ανώνυμα έτσι ώστε να βοηθάει ο ένας τον άλλο παρόλο που μπορεί να ζουν χιλιόμετρα μακριά.

Εγώ έχω επισκεφτεί το σαιτ αυτό αρκετές φορές γιατί δεν είχα κάποιο συγγενή ή φίλο να μιλήσω για  κάποια θέματα και μόνο και μόνο ότι τα έβγαλα απο μέσα μου με έκανε να ηρεμήσω και να είμαι καλύτερα.

Θα σας πρότεινα να επισκεφτείτε αυτό το σαιτ ακόμα και αν δεν έχετε κάποιο πρόβλημα, για να δώσετε συμβουλές σε άλλους που έχουν.

Δεν χρειάζεται να κάνετε εγγραφή στην ιστοσελίδα, είναι δωρεάν και είστε ανώνυμοι.

Αποτέλεσμα εικόνας για blahtherapy 

Αυτό ήταν το σημερινό άρθρο. Ελπίζω να σας άρεσε και να ρίξετε μια ματιά στην ιστοσελίδα :)


3 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον άρθρο και πολύ καλή κίνηση :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον το site! Μακάρι να ήξερα για την ύπαρξή του νωρίτερα.... Θα μου είχε φανεί πολύ χρήσιμο, γιατί κι εγώ συχνά έχω ανάγκη κάποιον να μιλήσω, ποτέ όμως δεν είναι αργά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή